December 9, 2008

Rindu...

Assalamualaikum.... Rindunyelaa aku kat blog ni,lame betul dah rasenye x menjenguk blog. Ni pun kebetulan member berenti jap wat keje,aku plk x tau nak wat ape so ape lagi bukaklaa jap.Hahaha... Kepade yang rindu kat aku tu aku nak bgtau yg aku ni masih lagi sihat,hahaha... Mcm glemer sgt aku ni kan... Oklaa ape2 pun lain kalilaa plk yek coz aku kene lari dari kusi ni,tuan punye nak gune smule komputer ni. Leceh btllaa,time aku bwk laptop line poblem tp bile x bwk ok plk line nye.... Jumpe len kali yek,ariooossssssss......

2 comments:

Lina said...

ohhhh ade rupanye ingatkan dah merajuk bawa diri hehehe...

Ayen said...

Bukan merajuk,saje je. Lgpun masuk smule ni sebab rindu sgt kat awklaa,hahaha....(acah je,dgr kat kerol kang mengamuk plk,hahaha...)