February 4, 2009

Terharu plk rasenye...

Tahun baru 2009 ni makan pagi aku memang x menentu dsebabkan jadual waktu yang agak padat lebih2 lagi waktu pagi. Dsebabkan itu jgklaa aku ni kekadang tu terpakse bwk bekal ke tempat keje,kekadang tu plk klu dah agak terlewat sgt aku terpakse ke kantin untuk bungkus makanan. Klu x buat gitu mampuslaa aku jwbnye...Tapi ape yang aku nak cite kat sini sebenarnye adelah pasal satu ari tu yg buat aku betul2 rase terharu. Pasal ape?..Ade sorang akak ni yang aku dah anggap mcm akak aku sendirilaa,mgkin die tau aku ni x makan pagi lagi so buatkan mende ni kat aku(tgk bawah)........


Walaupun maggie je tapi siap ade telur bebbb dan Alhamdulillah tetap kenyang n dapatlaa alas perut aku sekejap sementare tghari kan. Dahlaa gitu,datang anto lagi kat lab aku. Aduhaaiii....Tulaa yang buat aku betul2 terharu. Korang mesti nak taukan sape gerangan org yang buat maggie kat aku tu tapi klu korang xnak tau pun aku nak bgtau jugak,hahaha....

Inilaa orangnye...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Gerangannye yang ayu berbaju biru n bertudung putih,namenye Kak Bada...Yang sebelah tu plk Kak Su namenye,baik jgk kat aku ni coz selalu buat air utk aku klu berkumpul ramai2 maklumlaa utk pengetahuan korang sume dlm geng2 lab aku ni boleh kate dlm kategori 'adik'laa coz yang lain2nye dah lebih umur dari aku dan aku jgklaa satu2nye lelaki melayu 'terakhir',hahaha.....


3 comments:

Anggerikrimba said...

eceyh! perasan lelaki melayu terakhir..bleh blaah laa...
he he he..

Ayen said...

Tie - kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ........

Que said...

sedap la rsanya megi..lma x mkn megi..huhu..nk g bli mi sedap la..