January 28, 2009

MPV Proton...

Inilah rupa kenderaan pelbagai guna (MPV) keluaran terbaru Proton yang bakal dilancarkan pada April ini. Ia memaparkan reka bentuk menarik dan pasti mendapat sambutan baik daripada rakyat Malaysia kelak.
Model terbaru Proton ini yang gambarnya mula tersebar dalam Internet sejak seminggu lalu boleh memuatkan sekurang-kurangnya tujuh orang penumpang dan menggunakan enjin Campro 1.8 liter serta disasarkan pada harga sekitar RM80,000 sebuah.

Agak2 ape pendapat korang sume dengan MPV Proton ni?...Ok x tp tengok dalam gambo ni mcm ok je kan...Ape2 pun kite tunggulaa bulan april nanti.

4 comments:

Ena said...

pendapat saya:
kita HARUS dan MUSTI beli MPV ni kerana kita dah 'besar2' belaka muahahaha

Ayen said...

Ayen-ena : Ya,harus dan musti beli tp utang pun dah makin 'besar' jgk ni mcmane?..hahaha...

Noraslawatiah Mohamad said...

beli la..seme2 dan membesar..elok sgt la..sesuai utk yen sekeluarga..he he he...

Que said...

mpv ni mmg sesuwei utk yg dh ada family..hrga yg berpatutan