October 20, 2009

Pagi2 dah kene tipu...

Datang keje pagi tadi aku terus sediekan barang2 untuk eksperimen arini.


Barang2 lain sume aku dah letakkan kat dalam lab tapi mende alah ni aku letaklaa kat atas meja dalam bilik aku dulu sebab die nak kene timbang mengikut berat. Aku saje je letak dalam plastik gitu untuk bezekan mengikut beratnye.


Tetibe kebetulan mamat ni lalu kat lab aku terus singgah. Nampak mende tu ade atas meje,die cakap bwk kuih ke?..Aku : Hmmm...nak,ambiklaa kite kawan2 ni apelaa nak berkire sangat. Tanpe membuang mase terus die buke plastik tu....

Sekali tengok........'PLASTESIN' daaaa,wakakakakakaka....Terus die menyumpah kat aku,'gampang' betul aku ingatkan kuih tadi. X pasal2 pagi2 ari dah kene tipu,hehe...

2 comments:

mama keramat said...

keh keh keh best juga lawak ayen ni ...muda selaluuuuu dgn hilai tawa kan kankan kankan....

Ayen said...

Tujuan asal tu bkn nak buat lawak akak tapi tetibe je jd lawak,hahaha...