October 21, 2009

Patah lagi...

Malam semalam geng2 jahat ade perlawanan persahabatan futsal kat semambu. Xtau mcmane malangnye nasib aku semalam cermin mate aku terjatuh akibat terkene bola. Meraban aku mencari cermin mate kat atas karpet ijau tu. Bile jumpe dan aku pakai smule rase semacam je,rupe2nye bingkai bengkok tapi bile dbetulkan oklaa ckit. Nak djadikan cite pagi tadi bile aku pakai je aku rase macam x brape selese so nak betulkanlaa ckit lagi. Tetibe naahhh kau,'pappp' patah. Terus dalam kpale aku,duit lagiiii....

Ginilaa jadinye,huhuhu...
Sekarang ni pulak pukul 6 pagi aku dah kene kuar pegi anto anak kat umah mak aku so nak xnak kenelaa pakai cermin mate ni....
v
v
v
v
Bayangkanlaa pukul 6 pagi dengan cuace yg amat gelap aku pakai cermin mate ni. Terang tu memang terang bile pakai sebab cermin mate itam aku ni ade 'power' jugak macam yang patah tu tapi masalahnye klu orang tengok mesti die cakap aku gile,hehe...Biarlaa dieorg nak cakap ape pun janji pandangan aku jelas dan aku x sakit kpale.

2 comments:

mama keramat said...

sbb tu akak ada 3 cermin mata yg lama masih simpan utk kes macam ni la ayen....

Ayen said...

Ikutkan mmg nak buat byk2 utk koleksi tp tulaa ongkosnya enggak ada buk...