January 23, 2010

Macam2 gelagat orang...

Arini aku keje sebab skolah aku ambik cuti ganti untuk raye cine nanti. Aku ingat xnak datang tapi ade jugak cikgu nak masuk lab so terpakselaa datang,huhuhu... Klu ikutkan dalam jadual,ade 5 kelas masuk lab aku tapi yang masuknye cume waktu kedue je yang lain awal2 lagi cikgu tu cakap kat aku semalam die x masuk sebab nak ngajor dalam kelas je. Kebetulan pulak tadi ade member ajak aku kuar g kedai komputer kat belakang skolah aku ni haa. Aku pun ape lagi dari bosan kat lab sorang2,ikutlaa. Die cakap ade kedai baru bukak buat offer so nak nengoklaa lappy yang kecik model acer,dengor cite dalam rm800++ je. Barang2 lain yang djual murah tu macam plastik cover keypad,kipas bawah lappy,mouse,card reader dan adelaa lagi beberape jenis yang djual dengan arge cume rm1.99 je. Offer tu pulak x lame,dari 22 - 24/01/10 je. Memule sampai tu kedainye x bukak lagi tapi orang punyelaa ramai dah ramai beratur sampai atas jalan kat parking keta,dasyat betul aku kate. Bile bukak je pintu masing2 terus serbu masuk. Aku ni sekadar meneman je so buat ape nak berebut2 kan,masuk last skalilaa lagipun klu bab2 berebut2 ni memang xdelaa dalam kamus diri aku ni,hehehe.... Aku nengok masing2 ambik sampai x cukup tangan nak pegang tapi yang buat aku nak gelak tu rupe2nye x boleh ambik banyak,terhad 3 barang je aku rase. Nak x nak letaklaa balik yang ambik lebih tu,huahuahua.... Dahlaa gitu kene registerlaa dulu itu ini,macam2.. Last2 member aku cakap,biarlaa dulu so kiteorg pun xlaa beli ape2. Sekadar pegi nengok gelagat orang jelaa,hehe.... (Gambo kedai n gelagat2 orang kat situ x sempat nak ambik sebab aku sendiri jadi blurrr nengok dieorang sume,ihiks..)...

No comments: