February 3, 2011

Asah suara...


Oleh kerana dah lama tak nyanyi so petang tadi aku pegilaa berkaraoke ngan isteri dan anak2 kat Xanax Kompleks Teruntum untuk melicinkan semula tekak aku ni,hehe...

Tak sangka rasa sedap pulak aku nyanyi tadi. Apa? Masuk bakul angkat sendiri???... Lantak akulaa dah nak tunggu korang puji memang korang takkan puji punya so baik aku puji diri aku sendiri.....kahkahkah.

Yelaa nak kata sedap sangat suara aku ni memanglaa tak tapi klu nak banding ngan katak yang panggil ujan tu sedaplaa suara aku ni lagi. Apa2 pun kiteorg puas hati dapat terpekik terlolong dalam bilik tu......

4 comments:

aliefcmoi said...

waaa..best nye karaoke...ni aku rasa mcm nak kahwin ni..haha..bro,,kalau bro rajin,dtg la jenguk blog saya..follow kalau sudi..hehe..thanx bro.. http://aliefcmoi.blogspot.com/.. kedtgan bro ke blog alief amat lah alief tunggu dan hargai..

Ayen Giggs said...

aliefcmoi - Insyaallah jgn bimbang nanti kwn dtg follow blog awk ok.TengQ sudi tinggalkan komen kat sini.....

aliefcmoi said...

okay..jgn lupa taw,dtg jenguk dan follow alief..thanx again bro..for sure alief akan follow balik..

miloais said...

seronok banget karaoke...

lama dah tak gi asah suara ni...
hiks