January 31, 2011

Lama dah tak nengok...

vs
Tak taulaa apa angin aku ari sabtu lepas tetiba je terasa nak pegi nengok bola kat stadium. Bukan tak penah pegi tapi dah lama tak pegi sejak kejatuhan prestasi pasukan pahang terus aku takde mood nak pegi nengok. Klu sebelum ni setiap kali ada game mesti aku ada kat stadium.

Memula tu ingatkan nak pegi nengok sorang2 je sebab bila tepon member2 semuanya ada kerjalaa, taknak pegi sebab takut hujanlaa. Nak ajak isteri aku, dia bukannya minat bola,huhuhu...

Nak jadi cerita sedang elok aku nak sampai kat stadium malam tu tetiba Mr Sazalie (Cc Smk Chini) ada tepon tanya aku kat mana. Aku cakaplaa dah nak sampai stadium, dia kata oklaa sebab dia pulak dah ada kat pintu depan stadium.

So malam tu taklaa aku kesorangan, adalaa jugak member yang meneman aku nengok bola,hehe.... Walaupun hujan takpe, semangat nak nengok punya pasal. Alhamdulillah pahang menang 3-1....... Harap2 pasni menang lagi.

4 comments:

miloais said...

err... iols tak tengok games bola tempatan... kalau EPL ke... bundesliga... euro bleh gak le
tho... laki iols... semua liga bola dia layan...

Ain Atika Zailani said...

ahahha tahniahh laaa yee....=)

Ayen Giggs said...

miloais - iols pun memang selalu layan epl je selame ni tapi xtau nape tetiba rase nak nengok msl pulak baru2 ni,hehe.....

Ayen Giggs said...

Ain Atika Zailani - Time kasihlaa ye Ain,kihkihkih....