January 23, 2009

X sempat nak makan...

Letih betul aku semalam. Dalam jadual dari pagi sampai waktu last penuh ngan kelas,cume ade satu waktu je yg kosong. Mane xnye,setiap kelas yg masuk sume buat eksperiment pulak tu maklumlaa awal2 taun nikan. Bukannye aku nak mengeluh ke ape,cume nak cite je lagipun itu sume kan dah menjadi tugas aku so xlehlaa nak merungut tp dlm2 cbuk tu pun sempat jgk aku buke internet n jenguk blog2 korang sume,hahaha....Bayangkanlaa aku makan tengahari pukul brape korang tau?..Pukul 4.45 ptg..(mane x kurus aku ni kan).hahaha...Ape2 pun aku puas ati coz segale keje dpt aku setelkan dengan baik cume satu je masalah lagi yg membuatkan aku pening,'STOK'. Aduuhhh malasnyelaa aku nak check stok,dahlaa byk barang2 lame yg aku sendiri x kenal namenye. Malas x malas yang pasti sebelum bos nak,aku kene buat jgk...

No comments: