March 24, 2010

Buku dan keladi bunting...

Mase aku duk tengah asyik dan kusyuk buat keje semalam (konon2nyelaa,hehe...) ade pulak member telepon ajak kluar kejap pegi ambik buku kat belah2 pantai sepat. Die kate banyak buku tu sebab nak kene pegi ngan bas. Aku pun pikir2 klu aku yang gagah perkase ni x pegi kang berpeluhlaa dieorg bertige nak mengangkat buku2 tu,hahaha... So kiteorg pun pegilaa berempat ngan bas. Elok dah sampai ke tempat yang dtuju,aku ngan member sorang lagi tunggu dulu dalam bas,yang due org lagi tu laa pegi dulu nengok buku banyak mane. Balik2 kat bas terkejut jugaklaa aku nengok buku tu,punyelaa banyaknye. Gile betul aku cakap klu macam ni............................................
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Ni je haa bukunye,celakak sungguh. Banyak ni sampai ajak pegi ngan bas,hehehe...... Alang2 menyeluk pekasam dah on de way balik kiteorg pun pakat nak pegi nengok jalan baru so pusinglaa ikut jalan pekan (x jauh mane pun,ihiks..).

Sampai je kat satu kawasan tu ade pulak member ni nampak pokok keladi bunting kat dalam paya tepi jalan tu. Berentilaa kiteorg sebab die kate klu letak dalam kolam kat skolah cantek jugak.

Dah die yang nak cari so dielaa yang semangatnye. Siap dengan kayu sebatang sampai ade satu ketike tu aku ngan member due orang lagi ni nak pecah perut dbuatnye. Mane xnye siap terjatuh dalam lubang lagi,hahahahahaha...... Dalam x dalamlaa lubang tu,terduduk sampai paras peha jugaklaa.huhuhu...

Punyelaa jauh peginye nak dapatkan mende tu. Mule2 tu aku tolong jugak nengok2kan tapi bile dah jauh sangat x laratlaa nak jalan,lagipun sebelum dahlaa letih ngangkat buku yang banyak gile,hahaha.....

Suke sangat dah dapat ape yang nak. X abih kat situ je,dah letih pegi mencari keladi bunting tu perut pulak lapor.

Berentilaa pulak kiteorg kat restoren zaman ni.....


Kiteorg x makan banyak pun,dieorg bertige roti kosong banjir,aku pulak roti telur banjir. Tu je,hehe....

2 comments:

anith aiman syafiq said...

amboiiiii....jauh nyer meronda pi ambik buku....sampai ke restoran zaman.... rase2nyer pi ambik buku kat PKG Pantai....

Ayen Giggs said...

A3 - Tulaa pasal,saye dah cakap balik cepat tapi dieorg tu ajak jugok,huahuahua.....