July 29, 2010

Ingat Ayen Giggs takut ke???...

Kisahnya bermula dsini. Adalaa sorang bapa dan sorang mak pelajar datang nak ambik anak dia,kebetulan pulak kat pejabat masa tu tinggal aku je staf lelaki. Biaselaa skolah beso xkan nak pegi panggil kat kelas masing2,lambatlaa jawabnya so kenalaa buat pengumuman guna pembeso suara. Bab2 guna pembeso suara nilaa yang jadi masalah pada aku,huhuhu..... Bukan takut cuma xnaklaa bagi suara 'emas' aku ni ddengari oleh orang lain,huahuahua.... Masa tu nak xnak pun sebab dah xde orang lain,terpaksalaa aku kena buat tapi nak djadikan cite masa aku nak buat tetiba je muncul member aku yang biasa buat pengumuman,apa lagi terus aku pas kat dia suruh buat. Fuuhhh!!!...Lega aku,kihkihkih... Start pada tulaa dieorang x puas hati ngan aku,cakap aku penakutlaa apalaa. Aku pun cakap balik kat dieorang klu pasni ada lagi nak buat pengumuman tolong panggil aku yek (berlagok je bunyinya,hahaha...). Akhirnya tengah aku duk syok skodeng blog2 korang tetiba aku terima panggilan tepon dari pejabat skolah mintak aku datang ke pejabat sebab GPK Koko nak jumpa. Rupa2nya dieorg pakat ngan GPK Koko nak kenakan aku. GPK Koko mintak tolong buat buat pengumuman panggil 2 orang pelajar sebab dia nak jumpa. Dalam hati berdebor jugak tapi mulut cakap ok x jadi masalah,apalaa sangat ingat Ayen Giggs ni takut ke,huhuhu... Masing2 siap pasang telinga nak dengar suara 'emas' aku,hehe... Demi menyahut cabaran akhirnya aku dengan jayanya buat pengumuman tu. Pastu bila dah skali buat terus lepas pada tu kena buat lagi,kuang3x...

No comments: