July 28, 2010

Kena tinggal lagi...

Akhir2 ni kena tinggal ngan isteri aje aku ni. Dalam bulan ni saje dah 3 kali kena tinggal. Awal bulan baru2 ni dia kena pegi kursus kat PD pastu pegi ke Rompin,arini Putrajaya pulak.Huhuhu.... Masalah bila kena tinggal pada aku bukannya sebab anak. Anak insyaallah aku boleh urus tapi masalah 'rindu' yang jadi masalah pokoknya,kuang3x... Tapi nak wat camne kan dah tugas so nak xnak aku kena terimalaa.

Muka orang yang kena tinggal,huhuhu....

2 comments:

daisy said...

sabar la ye..
aku ni pun bakal nak kena tinggal jugak.hu..hu..

Ayen Giggs said...

Daisy - Ye ke?Huhuhu....samelaa kite gayenye.