July 30, 2010

Ketam masak berlada...

Xtaulaa apa angin aku tetiba lepas balik keje tu rasa nak makan ketam masak berlada. Pas siap mandi apa sume terus ajak isteri dan anak2 aku kluar.

Tempat yang pertama dtuju biasalaa 'Ana ikan bakar petai'. Seperti biasalaa jugak klu aku nak ketam je mesti abih atau xde. Aku rasa dah 2,3 kali kena gini.

Memang rezeki pak mail jugaklaa. Tiap kali bila aku pegi kat ana ikan bakar xde mesti aku akan pegi kat sini pulak,'Mail ikan bakar'. Kat sini mesti ada punya. Kiteorang bukan nak makan kat situ tapi bungkus balik makan kat umah.

Sementara tunggu ketam siap,kenalaa order minum dulu klu x keringlaa tekak beb...W/pun hanya nampak mata je kakak x kisah janji masuk jugak dlm gambo,hehe....

Adik macam biasalaa,minum ckit je tapi main je lebihnya...

Dah anak2 bergambo,ibu ngan abah pun naklaa jugak.kihkihkih...

Nilaa ketam yang dbungkus tu. Sampai umah je terus x pandang kiri kanan,sehingga menjilat jarilaa orang kata.hehehe...

2 comments:

Watie Abd Rahman said...

sedapnye!!! kedai nih kat mane???

Ayen Giggs said...

Watie - Kat tanjung lumpur,mehlaa sini boleh kite pegi same2...