August 1, 2010

Rezeki jangan dtolak...

Dah lama sebenonya aku nak ajak isteri aku pegi melantak mende ni tapi slalu x berkesempatan. Tetiba je waktu makan tghari minggu lepas adalaa member aku sorang tu ajak pegi makan kat McD,dia nak belanja. Apa lagi dah alang2 orang nak belanja kan,terus aku order GCB ni,hehe... Daging dia lembut sangat. Memang sedap,best,marvelesss.... Nanti aku akan ajak isteri aku pulak pegi melantak skali lagi,ihiks....

4 comments:

Watie Abd Rahman said...

sedap x ayen?? nk gak merase nih. sy pon teringinnn....

daisy said...

makan sampai lebammm

Ayen Giggs said...

Watie - Memang sedap,x tipu punye.Cubelaa....

Ayen Giggs said...

daisy - Sampai lebammm???Ape yang lebammm tu.......ihiks.