July 24, 2008

Ku Merinduimu...

Semlm isteri aku kene pegi kursus kat Intan K.Lumpur.Die pegi x lame cume 3 ari je.So bile isteri tiade ni paham2 jelaakan,sunyi..rindu...itu sume pd akulaa,org lain aku x tau tp aku rase mgkin same mcm aku jgk kot.Manje ke aku ni?Xlaa....Bkn x boleh idup tanpe isteri dsisi cume bg aku yg sentiase bersamenye walau kemane,bile die xde mmg membuatkan aku btl2 kesunyian.Klu adekn kekadang tu bergaduh plk tp pd aku itu sume biaselaa,lumrah kehidupan berumahtangge.Sdgkan lidah lg tergigit kan,inikan plk suami isteri spt kate Allahyarham Tan Sri P.Ramlee...Ape2 pun aku tau aku kene hadapi saat2 sebegini kerane ianye akan mengeratkan lg hubungan dan kasih sayang suami isteri.Hanye keletah puteri2 aku ni jelaa yg blh membuatkan aku lupe seketike kat isteri aku...




No comments: