September 4, 2009

Derme ade makne...

Petang semlm seperti biase aku singgah jap kat bazar ramadan,beli kuih dan lauk ckit2. Lagipun sebelum tu kakak ade tepon mintak tolong belikan die kuih donut untuk berbuke. Mase aku sampai tu aku tengok kebanyakan orang duk pegang beg kecik Bank Islam ni...


Dalam ati aku mesti Bank Islam ade buat amal jariah ni. Sesambil jalan2 tengok kuih n lauk pauk tetibe ade sorang pompuan bagi kat aku beg yg mcm orang dapat tu. Rezeki jangan dtolak,musuh jangan dcari,aku pun ambik...


Balik sampai umah bile buke ade sebotol air mineral Bank Islam dan sebungkus kurme,Alhamdulillah... Aku ingatkan tu je rupe2nye tengok lagi kat dalam ade lagi sekeping kertas...

Iklan 'personal loan' daaaaa.... Rupe2nye dieorg ni sambil menderme sambil mencari rezeki. Xpelaa kan dah keje dieorg so kepade kengkawan yang berminat bolehlaa dapatkannye dBank Islam sekarang jugak,hehe...

No comments: