October 5, 2009

Genap sudah 7 tahun...

Atas Pelamin...


Majlis Akad Nikah------>
Semalam 04/10/09 genaplaa usie perkahwinan aku ngan isteri tercinte yang ke 7 tahun.
Alhamdulillah setakat ni sumenye berjalan lancar tanpe sebarang masalah yang beso2. Masalah kecik2 tu biaselaa kan sape yang dah berumahtangge pasti akan menghadapinye. Sebenarnye aku ingat nak kuar makan malam semalam tapi dsebabkan adik tido awal coz siang die x tido so tangguhlaa dulu ke malam ni kot,InsyaAllah. Harapan aku semoge dengan bertambahnye usie perkahwinan aku ni dan juge dengan bertambahnye ahli baru dalam kuarge aku tempoh ari akan mematangkan serte membahagiekan lagi kiteorg sekuarge dalam melayari kehidupan sebagai suami isteri hingge akhir hayat kami,Amin....

2 comments:

mama keramat said...

TAHNIAH AYEN...meh lawan akak nanti akak dah 21 thn.... semoga pjg jodoh kalian ke akhir hayat...aminnnn

Ayen Giggs said...

Time kasih akak weehh...mane blh nak lawan yg baru 7 taun ngan 21 taun,TAHNIAH jgklaa utk akak..