November 10, 2009

Presiden contoh...

Tengah aku asyik buat keje kat lab tadi(ye ke buat keje,hehe..)tetibe abg azrie lalu,die pun ajak aku pegi Hotel Vistana. Nak anto hamper untuk Annual Dinner katenye. Aku pun ape lagi kan,xnak pegi kang takut abg azrie berase ati pulok,hahaha... Hamper2 sume bawak ngan bas,aku naik keta ngan abg azrie. Sampai kat sane,dari bas ke troli sampai ke dalam dewan pelajar2laa yang angkat,aku ngan abg azrie cume susun je.


Tengoklaa tu haa Tuan Presiden kite duk tengah cbuk menyusun hamper2...
Sambil2 susun sambil2 kire brape sume jumlahnye...

Hahahaha....Baru susun ckit dah letih sampai terduduk(biaselaa klu dah berumur,huhuhu...). Aku bukan x tolong,ade jugak kat situ tapi malaslaa nak bergambo kan takut nanti korang cakap aku ni nak menunjuk rajin pulok,wakakaka...


Sebahgian dari hamper2nye dan harap2 salah satu menjadi milik aku sebab klu sebelum2 ni jarang sangat aku dapat klu bab2 cabutan bertuah ni,huhuhu....

Staf dieorg tengah cbuk membuat persiapan terakhir untuk majlis malam nanti....

No comments: