April 15, 2010

Malu + kelako...

Ubat untuk jarum kencing manis ke ape entah yang mak mentue aku punye dah abih so die mintaklaa aku tolong beli. Nak ambik kat klinik/hospital kang susah sebab nak kene mintak kluar mase waktu keje ape sume,aku pun pegilaa kat farmasi yang berdekatan ngan skolah aku lepas balik keje. Sampai je kat farmasi tu macam biaselaa ade 2/3 orang makwe dan mokwe kat kaunternye. Mase dieorg tanye nak beli ape,aku ni pun seluklaa poket baju nak ambik mende alah tu. Dalam aku seluk tu masing2 nengok je kat aku mungkin dalam pikiran dieorg,amendelaa mamat 'ensem' ni nak tunjuk,hahaha..... Seluk punye seluk aku pun tunjuklaa mende ni..
v
v
v
v
v

Mase aku tunjuk mule2 tu aku x perasan lagi tapi bile aku nengok masing2 macam tercengang je nengok kat aku barulaa aku perasan yang aku tersalah tunjuk barang,huhuhuhu...... Dieorg tu sume pakat gelak kat aku,celakak sungguh. Nak cover malu punye pasal,cepat2 aku cakap ooppsss!!! sori2 salah tunjuk barang,ihiks... Seluk smule poket barulaa betul yang ni sebenonye aku nak beli,hahahaha.....

No comments: