July 25, 2010

Sebenier buat aku...

Wlaupun dah berbulan berlalu tapi aku tetap nak bgtau jugak,hehe..... 11 mei lalu merupakan ari ulangtahun kelahiran aku yg ke33 tahun (muda lagi beb,kihkihkih...). Pagi2 lagi masa aku nak bukak laptop kat tempat keje tiba2 aku nampak sampul surat kat dlm laptop tu.


Nilaa dia isi dalam sampul surat tu. 'I Love U 2 Sayang',hehehe....

Sebelah malamnya kiteorang kluar makan. Balik je dari makan malam tu isteri aku bagi pulak kotak ni...

Bukak je kotak tu,senyum lebar aku bila nengok isi dalamnya,hehe.... Ada tali pinggang,dompet dan jugak pen. Mana x senyum lebarnya,kebetulan tali pinggang dan dompet aku yang sebelum ni dah memang uzur sangat dah so bila dapat ni jimatlaa aku xyah beli,huahuahua..... Ape2 pun terima kasih banyak2 SAYANG..."I LOVE U FOREVER"...

No comments: