November 29, 2010

Jerawat oh jerawat...

2,3 arini x selesa betul aku rasa. Mana xnya biase kan klu kena kat kawasan sekitarnya pun dah x selesa tapi kali ni aku kena betul2 kat pintu gua aku ni haa,huhuhu..... Mana gambo??? Agak2laa wehh!!! Xkan aku nak ambik gambo lubang idung aku pulak,malulaa w/pun idung aku ni mancung. Kihkihkih..... Aku harap sangat2 dia x duduk lama kat situ,bukan apa klu lama kang susah pulak aku nak melombong. Bila dah lama x melombong korang paham2laa kan,hasilnya pasti banyak so rugilaa aku klu x korek,huahuahuahuahua.....

4 comments:

Aku said...

lobang idung mu tetap menjadi pooojaan hatiku...
wakakak!!!

Ayen Giggs said...

daisy - Hahahahaha......kuang asam.

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

EEEEMMMM jerawat tu kuat berangan kut.....apa lah yang di angankan ni

Ayen Giggs said...

Afzainizam - Time kasih sebab sudi ziarah blog kwn ni.Kwn pun dah pegi blog awk dan dah follow pun,hehe....Sebenonye jerawat ni bkn jerawat berangan tp mgkin jerawat sesat kot,kihkihkih...