December 6, 2010

Melantak kat Bulan...

Satu petang tu sebelum balik kerja tetiba je perut aku ni terasa lapor. Tepon isteri bgtau nanti lepas balik kerja nak ajak dia pegi makan tapi katenya dia dah janji ngan member nak pegi gym. So paham2laa kan maknenya aku kena pegi sorang2laa...

Pikir punya pikir akhirnya kat sini jugak aku terpaksa melantak sebab lokasinya dekat ngan tempat kerja aku tambah pulak aku sorang, malaslaa nak pegi jauh2...

Sebelum ni pun selalu jugak aku melantak kat sini tapi ramai2laa kan so x kesahlaa sangat pasal hargenya sebab kekadang orang ni bayar kekadang orang tu bayar. Oppsss!!! aku pun ada jugak bayar yek, jangan ingat aku ni asyik makan free je selalu.....huhu.

Tapi untuk kali ni aku rasa mungkin yang terakhir aku makan kat sini. Aku order mee goreng, telur dadar dan air tembikai. Hargenya tu aku x kesah sangatlaa walaupun hampir2 beberapa sen je lagi nak mencecah rm10 tapi yang membuatkan aku kesah tu ialah air tembikai dia.

Dia ingat aku ni bodoh sangat apa... Air tembikai tu memang dah jadi salah satu air peberet aku. Pegi mana2 pun memang aku akan mintak air tu dan aku taulaa mana yang asli, mana yang tiruan.

Sebelum ni ok tapi kali ni memang aku tau dia guna 'perasa' ke apa tu tapi yang pasti memang bukan tembikai yang diblender fresh. Usahkan rasa dia, kaler pun aku tau bukan yang asli. Cilakak betui....

No comments: