October 8, 2008

Puteriku berbaju sukan skolah...

Klu selame ni aku x penah nengok anak aku pakai baju skolahnye coz aku kuar keje seawal jam 7 pagi. Die pegi skolah pkl 8 pagi,mane nak sempat nengok kan. Tp arini aku cuti so dptlaa aku nengok die berbaju skolah. Ni gambo2 die berbaju sukan skolah. Nanti aku tunjuk plk uniform skolah die..


Ambooiii sopannye dieeee.....

7 comments:

Suki Cida said...

anak siapa la tu... comel tul dengan kasut sukan dia...

Ena said...

ekekekek
a'ahkan cida...
cutenya dak tu..
ibu sapa la yg ngandungkan dia tu kan ekekeke

Ayen said...

cida - yelaa tu sapalaa bapak dia no,hahaha...

Ayen said...

ena - hahaha...a'ah sapalaa yg buat ibu dia mengandung yek...

Suki Cida said...

ya ampunnnn korg ni... tengok kakak banyak muka bapak ler ina... uhuhuhu... tak pa anak perempuan ikut bapak org kata sejuk...

Ayen said...

hahaha...time kasih cida.bagus betullaa cida ni w/pun x kawen lg tp dah fasih bab2 gini,hahaha...

Ena said...

aik...
camne muka Kakak yg tembam tu leh sama ngan muka bapak?
heppp cida, geng ena ke ayen ni... bek ckp!! bek ckp!!!