October 7, 2008

Tukar baju tangge (Episod 2)...

Keje2 memasang tai kat tangge bermule...

Org yg menguruskan projek tangge ni. Boslaa senang cakap...Takut akan dtg anai2 tu buat sarang smule so sebelum pasang tai die sapu dulu racun pade tangge tu...

Tai2 yg nak dpasang siap d atur atas tangge...

Die nilaa yg buat keje memasang tai tangge umah aku...

Ni plk isteri die. Isteri die ni tukang bancuh simen dan lap/cuci bahgian yg dah siap...Dieorg ni dari indon...

Dah suku tangge siap. Setakat ape yg aku nengok,keje die blh dkatekan oklaa. Cermat...

6 comments:

Lina said...

wahhh tangga baru nampak lepas raya...

Suki Cida said...

wah tangga baru

Ena said...

wakakakaka
label aku dan tangga...
cam bercinta ngan tangga plak wakakaka

Ayen said...

lina - a'ah biasenye org buat/beli mende yg baru sblm raye kan,ni lepas raye.hahaha...

Ayen said...

cida - yelaa,asyik kite je nak baju baru die pun nak jgk kan.lgpun dah lame sgt kene pijak,hahaha...

Ayen said...

ena - hahaha...dh tu je yg terpikirnye.