April 21, 2010

Minggu Sains dan Matematik lagi...

Ari sabtu baru2 ni aku kene keje sebab skolah aku ade buat minggu Sains dan Matematik. Macam tahun lepas jugak,tahun ni skali lagi aku kene bertugas di padang skolah untuk pertandingan roket. Penyertaan untuk tahun ni cukup menggalakkan berbanding tahun lepas yang mane hampir 50 roket yang mengambil bahgian tahun ni. Macam2 roket yang budak2 ni buat. W/pun penyertaan tahun ni agak banyak tapi oleh kerane gune alat pelancar yang baru dbeli ni,sume roket dapat dlancar dengan baik dan cepat.

Nilaa alat pelancar baru tu....


Ni hanyelaa suku daripade roket2 yang mengambil bahgian aritu.

Pade akulaa ini roket paling pelik dan kelako. Mane xnye roket orang lain sumenye lebih kurang same je rupe bentuknye tapi roket ni memang lain dari yang lain....

Roket ni pulak nape??? Klu nengok memang nampak macam biase je tapi yang membezekan roket ni dengan roket lain ialah roket lain lepas lancar terus naik dan menuju ke depan tapi roket ni lepas lancar,naik dan tetibe je membelok ke kiri terus keluar dari pagar skolah. Punyelaa jauhnye die terbang. Memang menakjubkanlaa pade aku. Banyak lagi sebenonye aksi2 kelako yang mane roket die x terbang langsung pun ade,hahaha... tapi biarlaa aku cite yang ni je...

No comments: