April 19, 2010

Saje bakor je...

Aku rase musim nilaa musim paling best skali persaingan merebut kejuaraan EPL. Mane xnye klu musim sebelum2 ni slalunye juare dah tau ketike masih lagi berbaki 2/3 perlawanan tapi musim ni tinggal lagi 2/3 perlawanan pun saingan masih lagi terbuke. Lagi satu,musim ni jugaklaa makin bertambahnye musuh2 aku untuk 'bakor' (mengutuk) bile pasukan masing2 tewas,hehe... Sebenonye,ikhlas dalam hati aku andai katelaa pasukan kesukaan aku,MU x dapat menjuarai EPL musim ni pun aku xdelaa terkilan sangat. Klu ikutkan sape2 pun nak pasukan kesukaan die jadi juare kan tapi nombor dua pun dah kire ok... Aku x kisah dieorg nak kutuk ape pun kat aku bile MU kalah,nak wat mcmane kan,ihiks... Yang penting pade aku ialah keseronokan sebabnye klu sume orang sokong MU ataupun klu sume orang sokong chelsea/arsenal/liverpool,x seronoklaa kan sebab xde orang yang kite nak kutuk. Aku rase kutukan aku dan jugak musuh2 aku masih lagi boleh dterime sebab macam aku cakap tdlaa hanye untuk keseronokan tapi yang menjadi kepelikan pade aku adelaa bile aku buke satu dinding kat fb tu,aku bace dieorg punye bertekak pasal bola ni sampai 'mencarut,memaki hamun' dan macam2 lagilaa perkataan yang x sepatutnye dsebut. Nasihat Ayen Giggs kat kawan2 sume janganlaa kerane mende2 yang x mendatangkan ape2 kat kite ni pun sampai kite sume bergaduh dan ilang kawan. Jadilaa macam Ayen Giggs ni haa,ape yang penting...

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v
Huahuahuahuahuahuahuahuahuahuahua..............................................

No comments: