April 13, 2010

Klu pompuan,kenelaa tolong...

Ujung minggu lepas rakan sekerje aku (Mike),cuti sebab demam. Mike mane??? Xyah taulaa klu aku cakap pun korang bukannye kenal,hahaha.... Biasenye keje2 kat skolah aku ni klu ade kerosakan elektrik,paip dan mcm2 lagilaa memang bos akan mintak die uruskan. So kebetulan mase die cuti baru2 ni ade pulak paip kat tandas pelajar pompuan rosak. Member aku sorang ni datang kat aku sebab die cakap aku pakar dalam bab2 paip rosak ni,hehe...tp mmg aku ade sijil plumbing pun sebenonye,ihiks... Aku tanye die yang rosak tu tandas lelaki ke pompuan,die cakap tandas pompuan. Aku pun ape lagi,terus bgtau kene buat sekarang jugak tapi klu tandas lelaki susah ckit sebab kene tunggu Mike sihat dan datang keje dulu,huahuahuahua.......

Sebelum tu kene standby dulu alat2 yang nak digunekan dan pastikan xde budak2 kat dalam tandas tu,kang x pasal2 aku tido lokap sebab dtuduh mengendap. Budak bawah umo pulak tu,huhuhu.....

Selain dari Mike,nilaa salah sorang yang boleh dharapkan,hehe....

No comments: