September 27, 2010

Sedihnye raye tahun ni...

Pade aku raye tahun nilaa paling x seronok skali. Bayangkanlaa cuti raye ambik smpai seminggu tp raye pertame je balik umah mak skejap pastu start dari raye kedua smpailaa masuk keje smule,langsung x pegi beraye kemane2,huhuhu.... Yelaa nak buat camne kan dah mak mentue x brape sihat tambah pulak bibik balik cuti beraye kat kg die. Xkanlaa aku sekuarge pegi beraye sedap2 makan kuih,mak mentue tinggal sorang2 kat umah. Nak x nak terpakselaa aku dan isteri korbankan keseronokan untuk beraye. Dahlaa gitu,seminggu lepas raye bile bibik balik sini ingatkan bolehlaa pegi beraye rupe2nye kene tunggu pulak lagi seminggu sebab lepas bibik balik isteri aku pulak kene pegi kursus smpai ujung minggu,uhuk3x.....bertambah2 sedihnye. Alhamdulillah berkat kesabaran akhirnye dapat jugak aku sekuarge beraye walaupun dah hampir2 ujung syawal. Make semalam kiteorg kluar dari pagi pastu balik x balik smpai umah malam,punyelaa sakannye kiteorg beraye,hehehe..... Yang kelakonye dari umah pertame kiteorg pegi smpailaa umah yg terakhir sumenye menu yang same. Pegi umah pertame mee/meehoon sup,umah kedua pun same,ketige pun same smpai umah last pun mee/meehoon sup jugak,hehehe.... Tp xpelaa kan sebab selain menu tu adelaa jugak menu2 smpingan lain selain kuih muih....ihiks.

2 comments:

anieMD said...

sib baik ada..hee..len kali request la nak makan apa..hee..boleh x gitu?

Ayen Giggs said...

anieMD - Yelaa kan sib baik ade,dbuatnye dieorg hidang kuih je lagilaa naye....hehe.