September 25, 2010

Tukar tayar keta bocor...

Pagi semalam adelaa sorang ibu mengandung tu mintak tolong aku tukar tayar keta die yang bocor. Sape???.. Xyah taulaa klu bgtau pun bukan korang kenal,kihkihkih... Aku ni klu dah org mintak tolong tu bile x tolong rase bersalah sgt (konon2nyelaa....hehe.).

Tengok tuu,bukak nat tayar 2 biji skaligus hebat x hebatnye aku,kahkahkah....

Nak tukar tayar tu klu aku sorang pun x jadi masalah tp nak menyedapkan lagi keadaan aku ajaklaa abg mie sebagai pembantu aku...

Beress...tayar yang bocor dah berjaye dcabut...


Pasanglaa pulak tayar spare baru...


Alhamdulillah akhirnye siap dengan jayenye......ihiks.

4 comments:

daisy said...

baik nya..buleh wat menantu nih.
eeh..lupa,ko da kawin kann??
kenselllllll

Ayen Giggs said...

daisy - Alaaaa kawen pun baru sorang boleh lg klu nak wat menantu ni,kihkihkih......

anieMD said...

ada hati haa...haha..

Ayen Giggs said...

anieMD - Gurau jelaa,hehehe....