March 27, 2009

Mimpi ke aku ni...

Baru2 ni adelaa aku terime satu panggilan tepon dari sorang ni. Klu sebelum ni usahkan nak tepon aku,nak balas mesej yg aku anto pun payah. Xtaulaa cbuk ke,x perasan ke,atau kedekut ke,hahaha...(acah je..mesti berapi ni klu die bace..). Tepon tu memang dah pelik tp yg lebih memelikkan aku ialah,

Org tu,hahaha... : Yen,dah makan?

Aku : Belum..Nape?

Org tu : Jom g makan...

Aku : (Dlm ati aku kate,aaiii buang tebiat ke org tue ni,ke ari dah nak kiamat)..
Terkedu aku dbuatnye bukan ape coz jarang aku nak dpt ajakan mcm ni dari orang ni tambah plk tu dahlaa ajak pegi makan siap belanje aku lagi tuuu...Hahaha.
Gurau jelaa sebenarnye akak aku ni memang selalu belanje aku makan. Ye ke selalu? Iyee...tp aku ni kan jenis penyegan so selalulaa xnak bile die nak belanje,hahaha... Ape2 pun time kasihlaa byk2 akak yek coz sudi belanje makan.

No comments: