March 31, 2009

Tukar selere...

Mende ni dah lame tp sekarang baru aku rase nak canangkan. Bukan ape aku xnak dengar leteran dari akak aku yg sorang tu,hahaha...Klu kat aku mmg die suke sgt berleter. Member aku yg lain sumenye dah tau tp aku pesan jgn bgtau kat akak aku ni coz bahaye dan x larat nak mendengarnye,hahaha...Sebelum ni kan aku penah tunjuk tepon o2 aku pastu aku jual,beli tepon kat bawah ni plk..

Nak jadi cite satu ari tu member aku ni nak pegi konvoi ke JB so naklaa tepon yg ade kamera senang nak amik gambo mcm2 kan. Berie2 die pujuk nak beli tepon aku ni,siap bagi duit terus. Aku ni dah sian sangat kat die jual jgklaa. Nak tgk orgnye,tu dlm tepon kat atas tu...Bile dpikir2 tepon ape plk aku nak gune dan aku rase hampir sume tepon dah aku penah gune baik yg biase,yg lipat,yg tolak ke atas,touch skrin so skrg aku nak cube yg jenis ni plk....

Mmg beso ckitlaa tp aku puas ati coz yg aku impi2kan dari dulu lagi dpt jgk akhirnye w/pun secondhand je..
Bile dbuke ginilaa kat dalamnye....Gambo insan2 yg tersayang mmg x boleh dilupekan. Aku rase/arap pasni x tuko2 dah tepon lain. Boleh caye ke? InsyaAllah....

No comments: