May 29, 2009

Hajat x kesampaian...

Klu ikutkan malam semlm aku ngan geng2 cikgu nak main futsal kat gelanggang futsal kg tiram tp oleh kerane ade kesilapan teknikal terpakselaa d ubah gelanggang dan juge waktunye. Masing2 pakat nak main kat tempat biase,gelanggang skolah. Aku ni x kisahlaa nak main kat mane2 pun janji dpt main. Seperti yg djanjikan aku pun smpailaa kat skolah. Aku tgk masing2 tengah panaskan badan sesambil tunjuk skill masing2 yang x sehebat mane pun (mcmlaa aku ni hebat sgt kan,hahaha...). Masuk je aku dlm gelanggang terus ade suare2 sumbang yg masih lagi x puas kutuk aku dari siang ari. Ade yang kate Ronaldo dtglaa,ade yang kate buanglaa baju Man U tu,mcm2 lagilaa. Kuang asam betullaa dieorg ni kan,ni sume gare2 Man U kalah ngan Barcelona. Kutukan tu sume aku x kisah sgt,yang aku paling sedihnye tgh2 aku baru nak pakai kasut ujan pun turun. Aduuhhhh....Dahlaa lebat siap ngan angin,kilat sabung menyabung plk tu. Ape lagi masing2 pun carilaa tempat berlindung.

Sebahgian daripade wajah2 suke dalam duke...

Dah nak main x boleh,masing2 duduklaa kat bilik koko ni sambil bersembang kosong sementare tunggu ujan rede...

Abe ensem (Liverpool)/Tuan Hagemaru pun ade...Maknenye malam semlm masing2 pulang hampe coz hajat nak main x kesampaian,bkn ape esok dah cuti skolah 2 minggu so klu nak main plk selepas 2 minggu nantilaa jawabnye...

No comments: