June 19, 2009

Kawan dan lawan...

Aku sebenarnye kompius ngan member aku sorang ni. Mane xnye kat dalam blog die sokong Liverpool pastu klu tengok dalam Fb die sokong Barcelona pulak. Pade aku,x kirelaa die nak sokong ape pun musuh tetap musuh,hahaha...


Malam semlm aku ngan geng2 skolah aku main futsal kat kg tiram. Oleh kerane jersey baru x siap lagi cop name dan nombor so masing2 pakailaa baju sendiri. Tengok musuh aku tu haa pakai baju Barcelona. Aku plk biaselaa dengan baju pasukan peberet aku,Manchester United. W/pun bermusuh pasal bola tapi masih boleh lagi bergambo bersame,hehe...
Lepas abih je game,bile aku amati betul2 rupe2nye musuh aku ni pakai kasut jename yang same macam aku(Admiral) cume kaler je lain. Kasut die kaler putih,kasut aku plk kaler itam. Mungkin inilaa yang dkatekan musuh sehati sejiwe,hahaha...

2 comments:

said...

pendirian tak tetap tu bro
hahahhaha

Ayen Giggs said...

Yanie - Hahaha...Tu masing2laa kan tp pd saye glory glory Man U Forever...