June 10, 2009

Makan utk idup ke idup utk makan?...

Alhamdulillah sejak akhir2 ni selere makan aku kembali ade. Nak djadikan cite baru2 ni mgkin ari makan aku kot. Pagi tu aku makan nasi lemak,tghari plk ade member nak blanje pizza...




Aku pun ape lagi tanpe berlengah terus tepon...Mase tepon die ckp akan smpai dalam setengah jam lagi. Sementare nak tunggu setengah jam,member aku yg sorang lagi ni ajak pegi beli kuih2 pulak....


Karipap daging n karipap sardin...


kopok...


Agar2 pun ade...


Hawaiian chicken...

Hawaiian tuna...So skrg korang layan jelaa gambo2 aku tengah sedap makan kat bawah tu,hehe...








X abih kat sini,baru je aku abih melantak sume makanan2 td anggerikrimba plk tepon bgtau ade akak sorang kat atas nun ajak makan mee goreng. Mule2 tu aku ckplaa yg aku baru je lepas makan tp alasan aku tu x dterime. Dieorg pakse jgk suruh naik coz kononnye dah masak utk aku. Untuk x menghampekan ati n perasaan akak2 aku tu,naiklaa jugak aku ke atas sane.


Smpai kat atas tgk2 dah ade sebekas mee goreng yang dah siap utk aku...


Walaupun dah kenyang dan nampak muke macam terpakse je tapi akhirnye abih jgk aku makan mee goreng ni,hahaha... Ape2 pun time kasih banyak2 kat akak2 aku sume coz sudi jemput aku makan mee goreng ni. Yang menggorengnye pun time kasih jugak,hehe...

2 comments:

Unknown said...

ni sjak bile pandai syok sdiri ni wakakaka aduhai.. byk plak tu muka2 dia... sume tu kompem nampak encem ek.. ekekekek

Lina said...

amboiiii... lebih dpd maria tunku sabri lak promote makan... patutkan amik video ms mkn tu baru nmpk real ini cam promote diri sndiri jer hahaha