December 24, 2009

Ape kebende ni???...

Sejak akhir2 ni tiap kali aku buke email mesti ade bende ni. Ucap tahniahlaa,bgtau itulaa inilaa. Sebenonye aku xtau menahu yang aku ade masuk ke x atau pun aku x ingat yang aku ade masuk tapi rase2nye xde....Biasenye klu tengok email ni aku terus delete je tapi arini aku rase nak nengok. Bile aku buke je,kuarlaa bende alah ni....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Salam Sejahtera Ayen - ,
GREAT..! FANTASTIC..! yess!!BERITA BAIK UNTUK Ayen -! TAHNIAH!
TAJUK : ADA 2 DOWNLINE Ayen - SUDAH UPGRADE KEAHLIAN MENJADI PAID MEMBER!
Salam sejahtera,
Senarai downline anda yang sudah paid member adalah seperti berikut:( SETIAP DOWNLINE AKAN MENYUMBANGKAN PENDAPATAN ANDA SETIAP MINGGU!)
1. Hisham Asrul Malaysia
Sekiranya ada nama yang TIADA dalam genealogy Ayen -, ini bermakna nama tersebut telah melangkah naik meninggalkan Ayen - pada closing minggu lepas..Ini adalah SEBAHAGIAN SAHAJA, dan ketika Ayen - baca emel ini mungkin lebih ramai lagi upgred...
PENTING!
Sekiranya Ayen - tidak upgrade keahlian kepada paid member sebelum Jumaat ini jam 2ptg , maka selepas tarikh ini kesemua downline yg "paid member" akan terus meninggalkan Ayen -! dan mereka terus naik keatas! (kalau Ayen - tidak percaya, nama-nama yang OREN DI GENEALOGY hari ini akan hilang dari pandangan Ayen - pada hari sabtu ini) Ingat! peluang sebegini jarang berlaku dalam hidup Ayen -! Inilah kecanggihan bisnes ni.. Sistem Autobuilder yang sangat hebat..Jangan BIARKAN downline Ayen - tinggalkan Ayen -! Downline Ayen - sudah UPGRADE paid member! Ayen - Bila Lagi??TAWARAN HEBAT! (HADIAH) SANGAT LUMAYAN!1. Sesiapa yang upgred keahlian, ada hadiah bonus, iaitu sebuah Ebook Panduan ASAS (BERHARGA RM57) secara PERCUMA!2. Ayen - tak perlu susah-susah, jika Ayen - upgred bersama kami .
* Boleh caye ke???...Macam2 betullaa kan,hehe...

No comments: