December 29, 2009

Nasib aku baik...

Syukur Alhamdulillah. Nasib aku baik kali ni bukan ape klu ikutkan tayar keta aku sepatutnye dah lame kene tukar sebab bunge dah habis tapi maklum jelaakan akhir2 tahun tambah pulak anak sulung aku dah mule masuk ke skolah rendah so banyaklaa nak gune duitnye. Dulu kakak je skolah tapi kali ni adik pun dah mule skolah jugak. Lagipun tayar tu memang aku bercadang nak tukar baru sume skali tapi selepas settle sume urusan anak aku. Arini aku cuti sebab banyak perkare yang nak kene settlekan. Alang2 lepas anto isteri aku pegi keje terus makan pagi ngan die. Dah abih makan sume baru nak gerak keta,aku rase berat semacam je. Berenti smule aku tengok tayar depan sebelah kiri kempis. Dalam situasi gini aku gunelaa pengalaman aku mase aku belajar automotif kat skolah dulu so stakat nak tukar tayar tu x menjadi masalahlaa. Lepas perikse ape sume rupe2nye ade paku tertusuk kat tayar tu. Yang aku bersyukur sangat tu,nasib baiklaa tayar tu x pecah mase aku tengah laju,klu x aku xtaulaa ape akan jadi. Aku harap nasib aku akan baik selamenye,Amin.... Nak xnak buat sementare waktu ni kenelaa gune tayar spare ni dulu,huhuhu......

No comments: