September 26, 2010

Ilang separuh beban kat kpale...

Sebelum ni aku gune 4 keping mende alah ni. Betullaa org cakap klu gune die ni jangan cakaplaa nak gune secare berjimat,memule tu mgkin bolehlaa.....huhu. Last2 baru2 ni aku ambik keputusan untuk setelkan dan potong 3 keping. So sekarang ni tinggal sekeping jelaa lagi. Nak potong sume xlehlaa kan,kenelaa ade sekeping untuk standby bile time2 sesak,ihiks....


Memule aku g potong yang 2 keping ni dulu. Kebetulan staf pompuan yang kat kaunter tu member aku mase skolah rendah dulu pastu bile aku cakap nak potong je die siap cakap lagi,laaa kite baru ingat nak bagi sekeping lagi,hehehe...kuang asam betul.

Selang beberape ari lepas tu aku g setel dan potong yang ni pulak... So sekarang ilanglaa separuh beban utang kat kpale aku ni sebab tinggal sekeping je,hehehe....

No comments: