May 12, 2009

Begini rupenye...

Sempene ari ulangtaun aku semlm member aku ni orderlaa pizza untuk makan tghari. X brape lame pas tepon tu smpailaa pizzanye. Cepat betul,x sampai setengah jam tepon dah sampai.



Nilaa mende alahnye,cantek je kan kotaknye. Yelaa yang bagus n cantek tu satu tp yang kurengnye pun ade jugak...Bile aku buke je kotak pizza tu.....


Naahhh ko...berterabur pizza kat dalam tu haa. X payah aku belah,memang dah siap dbelah oleh mamat pizza tu haa. Aku x salahkan mamat tu,name lagi penghantaran segere. Cilok sane cilok sini,nilaa jadinye...Dalam2 berterabur gitu banyak jugak aku sebat,tinggal sepotong je yang x mampu nak d abihkan. Bawak balik is3 aku yang abihkan...

1 comment:

Ena said...

ngehngehngeh..
aku dapat makan gak nyumnyumnyum