May 21, 2009

Konvoi bermotor...


Pagi2 tadi member aku bagi borang ni. Die ajak aku join konvoi amal bermotor anjuran Jabatan Pelajaran Pahang ke Taman Negare pade 8-11/05/09.. Katenye member2 lain sume join. Aku cakap nantilaa aku pikir coz aku takut tarikh tu berkebetulan ngan tarikh aku ade keje lain. 4 ari 3 malam tu tambah plk isteri aku sekarang tgh mengandung so paham2laa kan. Klu ikutkan member2 aku memang nak sangat aku join dieorg,maklumlaa klu xde aku majlis x meriahlaa.Hahaha...perasan jap. Ape2 pun aku kene bincang dululaa ngan isteri aku memandangkan keadaan die gitu,kenelaa pikir 2 kali lagipun tarikh anto borang tu pade atau sebelum 29/05/09. Sempat lagi nak bincang kot. Harap2 dapat pegilaa kan sayang,hehehe...

2 comments:

Ena said...

camne la tu kan...
anto borang kena selewat2nye 29/5 tapi konvoi tu pd 8-11/5.. camne la tu kan.. ke i sowang yg tak nampak ni ekekeke

Ayen said...

Ena - Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.....