May 28, 2009

Sukenye dieorg...

Aku dah dapat bayangkan betape arini memang aku akan kene kutuk gile2 punye. Usahkan kat tempat keje,pagi2 bute abih game je dah dapat sms. Suke sangat dieorg pasukan peberet aku,Man U kalah ngan Barcelona pagi td.huhuhu...Pastu bile smpai tempat keje td,ade yang nampak aku dari jauh lagi dieorg angkat tangan bersorak gembire. Ade yang siap datang kat lab aku cakap,'huh' Yen mcmane main mcm tu bla bla bla...Tu aku x jumpe lagi peminat Liverpool yang selalu aku kutuk pasal team die x dapat nak jadi juare EPL. Aku rase klu aku dah jumpe nanti mau 'bernanaahhh' telinge aku dengar die plk yang kutuk. Ape2 pun arini aku kene tahan telinge jelaa dan yang pasti.............

2 comments:

Suki Cida said...

oh kitaorg tak mo cerita banyak2... wakakak...but we all happy barcelona won pagi tadi!!! ahak!

Ayen Giggs said...

sukicida - yelaa tu,happylaa...