September 11, 2009

Jom main teka2...

Nilaa die geng2 retro aku kat fb. Ikutkan ade lagi tapi masing2 malu nak meretrokan diri,yelaa takut nampak x ensem padahal memang dah x ensem,hahaha... So daripade korang xde nak buat ape2 tu kan jom kite main teke2 tapi xde adiahlaa,suke2 je.ihiks... Agak2 korang dalam ramai2 ni mane satu diri aku?...No 1,2,3,4,5 atau no 6... Tapi klu yang dah kenal aku tu x acilaa teke sebab aku buat ni untuk yang x kenal aku lagi,hehe...

(1)
(2)

(3)
(4)
(5)
(6)

5 comments:

Lina said...

ala kenai sgt yg no 2 tu lar... ayen pe kata ko buat rambut gitu hahaha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

muehehhe....lawak giler gambar retro.......

Ayen said...

Jgn cari pasal nak buat rambut gitu,mau ambik mase 2 jam lebih nak mandi 'wajib',hahaha...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

mana n3 raya....?

hehehehhe

neezareef said...

ptt la..tgh kemaruk upenye...sah2 no.2