September 10, 2009

Misi yang same...


Dalam beberape ari ni kpale aku asyik duk pikir nak beli beskal je. Kekadang tu bile aku renung2 balik,mengayuh beskal ni baik jugak untuk kesihatan kite kan(konon2nye,hehe...)..Bukannye nak beli yang mahal sangat pun,yang murah2 pun dah ok...Pastu arini dalam aku duk belek2 paper ternampak pulak bahgian ni haa,'Kempen Berbasikal',buat pulak makwe yang naik beskal tu cantek kan,lagilaa kuatnye semangat aku nak beli beskal,hahaha... Tapi klu aku beli bukan jenis ni pilihan aku. Ni basikal tue namenye. Yang aku nak,nun kat bawah.............
v
v
v
v
v
v
v
v

Haaa jenis nilaa yang aku idamkan....

3 comments:

Que said...

cam besh je kayuh basikal..tingat zaman skolah dlu2

Ayen said...

Sebab rase mcm best tulaa yg semangat nak beli tu,hehe...

Lina said...

klu ko bg ena bawa beskal g tempat keje x lama mesti jd cam pompuan dlm gambo tu hehehe