September 4, 2009

Kuih CARA acuan BAULU...

Mase aku kat tempat keje semlm isteri aku ade anto mesej mintak tolong tgk2 kat internet bahan2 nak buat kuih CARA MANIS. Suami mithali ni apelagi terus cari dan bagi senarai bahan2 dan care2 nak buat kat isteri tercinte,hehe... Petang tu setibenye aku kat umah aku tengok masing2 tengah cbuk...


Memule kakak cbuk nak mengacau bahan2 yg dah dcampur tu...


Pastu adik pulak ambik alih tugas mengacau. Dah memang biase gitu klu kakak buat adik nak jgk klu x merajuk...




Buat pun bknnye banyak sangat sekadar untuk makan kiteorg je dan jgk untuk bagi kat jiran...


Bekas acuan kuih CARA ke tu?..Hahaha... Isteri aku cakap dah puas cari bekas acuannye tp xde last2 jumpe bekas acuan kuih baulu,apelagi hantam sajelaa labu janji sodap,hehe...

Dan inilaa hasilnye kuih CARA acuan BAULU,memang sodap. Ikhlas cakaplaa dlm bulan pose ni kan,x baik tipu berdose,hahaha... Dapatlaa kiteorg bagi kat jiran separuh dan kiteorg separuh...

2 comments:

Lina said...

mmg nampak sedap kuih cara tu pandai isteri awak buat ek... kem salam la skit kat dia

Ayen Giggs said...

Time kasihlaa atas pujianmu itu,mmg sedap pun,hahaha...tp puji tu ikhlas ke x?hehe...