November 5, 2009

Dah dapat pemenangnye...

Akhirnye ade jugak pemenang untuk kuiz yang aku buat baru2 ni. Korang sume nak tau jawapannye?...Sebelum tu aku nak ucapkan time kasih buat yang mencube,'Neezareef,MohdHazairi,ima shhs dan jugak Que' yang x putus ase mencube. Dan jawapannye..............................

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v



'KAMBING'
Orang yang meneke dengan betul soklan aku ni ialah MILAN...Die punye alamat blog aku xtau sebab die jawab ni pun dalam chatbox aku pastu x bagi pulak alamatnye. So skrg ni aku nak bgtau/pesan klu nak hadiah yang djanjikan tu tolong bagi alamat kat email aku (are_yen77@yahoo.com) untuk memudahkan urusan penghantaran hadiah. Aku bagi tempoh sehingge 5/11/09 dan sekirenye dalam tempoh tu aku x terime alamatnye make hadiah secare otomatik akan hilang,hehe...

1 comment:

Neeza.Areef said...

wakakak klako lg KURANG ASEMMMMM siot jwpn kambeng upenye..embekkk..embekkk..