November 20, 2009

Ape dah jadi ni...

Dah lame rupenye aku x hapdet blog aku ni yek,hehe... Bukan xnak hapdet tapi segale bahan2/gambo2 yang nak masuk blog dah ilang,huhuhu... Klu sebelum ni isteri aku ade cite pasal memory card tepon die rosak,kali ni jadi kat aku pulak. Ade satu malam tu aku nak masukkan gambo kat fb tetibe je die xleh nak bace pastu terus ilang. Rase nak hempas je sume yang ade kat depan aku mase tu,mane xnye segale gambo2,lagu2 n video kat dalam tu sumenye ilang. Dah macam2 care gune,jumpe bomoh itu x boleh jumpe bomoh ni pun x boleh. Sume cakap kene format semule. Boleh nak format semule tapi paham2 jelaa kan tp nak xnak rasenye memang kene format semulelaa jawabnye,huhuhu...X abih kat situ,malam esoknye pulak lepas aku bersusah payah mengarang ayat untuk buat skt yang entah ape2 entah tu,bile siap dan aku 'save' tetibe je pendrive aku pulak korap. Pun ilang segale bende yang ade kat dalam tu,aduhaiiiii dugaan betul. Sabo Ayen sabo........

No comments: