October 18, 2010

Akhirnya aku puas ati...

Setelah hampir 2 minggu aku berpeluh mengemas,mencuci,mengeluarkan ape2 yang x sepatutnya ada kat dalam lab aku ni dan menyusun atur smula smpaikan ari sabtu dan ahad pun aku datang ke skolah buat kerja ni,akhirnya Syukur Alhamdulillah beresss.... So beginilaa keadaan stor dan jugak lab aku sekarang ni...

Dalam Lab...

Korang x silau ke nengok meja2 yang baru lepas aku cuci tu,hehehe....



Label2 kat lokel ni pulak sume skali aku dah tampal yang baru. Sebelum ni pun mmg dah ada cuma x komplitlaa,ada yang tercabut pastu yang ada tu pulak dah pudar kaler dia....

Dalam stor pulak...


Rak ni klu ikutkan dulu dari atas smpailaa ke bawah penuh dgn barang2 yang aku xtau dari zaman bila. Oleh kerana terlebih rajin,aku pun keluarkan sumenye dan letak kat dalam stor atas. Sekarang tinggal yang nak guna untuk eksperimen je,barulaa sedap ckit mate memandangnya kan. Member2 yang datang nengok sume puji,hehehe...

Label kat almari ni pun aku buat baru,siap dengan barang2 kat dalamnya pun aku simpan yang mana nak guna je. Yang agak2 x guna boleh blaa....ihiks.

Bilik persediaan...

Kat bilik aku ni pun aku humban sume yang aku rasa x guna so tinggal yang ni jelaa. Jangan hirau kain2 kat tepi sinki tu sbb kain2 tu aku baru basuh sbb buat lap meja,letak kat situ untuk keringkan aje tu...

2 comments:

anieMD said...

terus kena pakai spek lepas tgk meja yg berkilat tu..heeee...

Ayen Giggs said...

anieMD - Tau xpe,huahuahua......