October 9, 2010

Hadiah enibeseri...

Dah berapa hari post aku yang ni dan jugak beberapa yang lain tergendala untuk dkeluarkan. Bukan malas tapi kerana terlalu cbuk dengan tugasan dtempat kerja,huhu... Kali ni aku nak cite pasal hadiah enibeseri dari isteri aku baru2 ni. Masa isteri aku balik kerja petang 4/10 baru2 ni iaitu hari enibeseri perkahwinan kiteorg yang ke 8 tahun,aku tengok dia senyum semacam je kat aku. Aku tnyalaa nape senyum semacam je ni. Dia cakap cuba tengok kat belakang tu. Pandang je kat belakang..........
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Dia cakap ni sebagai hadiah enibeseri. Terkejut beruk aku dbuatnya,nasib x jadi beruk je aku ni,huhuhu.... Mane x terkejutnya sebab nilaa hadiah yang lain dari yang sebelum ni. Aku cakaplaa nape x beli kaler merah(lebih2laa pulak kan,hehehe....).. Katenya baju2 MU lain sumenya dah kaler merah so kali ni pakailaa putih pulak. Pastu dia cakap pulak,cuba tengok kat belakang. Bile aku pusingkan baju tu... Pergghhh!!!... Siap ada nama dan no peberet aku lagi tuu,hahaha....

Terima kasih SAYANG... I LOVE U so MUCH.......

2 comments:

Ena Qalinsya said...

bahagia sgt bila lihat wajah tersyg hepi dapat pemberian kita yg dia ingini plak tu...

Ayen Giggs said...

Ena - Itulaa pasal.Time kasihlaa wahai sayang abg,hehe....