October 3, 2010

Barulaa rase cbuknya...

Seminggu dua ni memang betul2 cbuk buat aku. Cbuk kali ni bukan 'cobaan' ya tapi betul2....hehe. Skolah aku akan masuk pertandingan untuk makmal so aku sebagai salah sorang yang duk kat makmal termasuklaa dalam kesibukan itu. Dahlaa sebelum ni bile pegawai2 dari jabatan datang memantau,ade je yang x kene ngan makmal aku. Berhabuklaa,itulaa inilaa... Aku x marah sebab dah mende betul kan lagipun nak banding ngan makmal org lain yang menjaganye pompuan mmglaa bersih ckit kan,aku ni lelaki tp nak kate malas sangat tu xlaa cume kurang rajin je,kihkihkih.... Oleh itu aku kenelaa bersedia awal sebab aku xnaklaa nanti bile makmal skolah aku kalah ke ape ke dieorg akan salahkan aku.

Selain dari mende2 lain yang aku kene bereskan,masalah label pade lokel dalam makmal harus aku buat dulu sebab bos aku dah ingatkan ygmane bile pegawai dari kementerian datang nanti jangan ade yg label kat luar lain tapi barang kat dalam pulak lain. Klu label2 sebelum ni kaler kuning tapi kali ni aku nak buat kelainan ckit,aku buat kaler oren pulak,hehe....

Bile dah buat keje kan,keadaan yang bersepah ckit2 atas meja tu biaselaa,huhuhu... Lepas siap gunting label ni nak kene liminet,tampal pastu dah abih yang ni kene bereskan yang lain pulak,pendek kate banyak lagilaa yang aku kene bereskan,huhuhu..... Aku harap dapatlaa aku bereskan dalam mase yang tinggal seminggu je lagi ni...

2 comments:

anieMD said...

suker gak wat keje2 cmni..x penin kepala..

Ayen Giggs said...

anieMD - Klu stakat yg gunting2 tu mmg x penin kepale tp masalahnye dsebalik yg gunting2 tu ade lagi yg menyerabutkan kepale,huhuhu.....