October 9, 2010

Makan malam sempena enibeseri ke8...

Ikutkan aku nak bawak isteri aku makan malam kat tempat yang spesel ckitkan sempena enibeseri perkahwinan kiteorg yang ke 8 tahun ni. Yelaa contohnya kat hotel ke kan tapi dah dapat isteri yang jenis lowprofile(konon2nyelaa,kihkihkih...) nak wat mcmana so dia ajak aku makan kat Restoren Timur je sbb katenya nak cuba makanan kat situ. Aku pun apa lagi dah kita nak belanja kat tempat mahal tapi dia nak makan kat tempat murah,terus jelaa aku pegi ke Restoren Timur tu,hehehe... Sementara tunggu makanan dan minuman smpai mcm biasalaa klu dah nama blogger tu mestilaa bergambo dulu.....ihiks.



Dua orang ni je yang ikutnya,sorang lagi tinggal kat umah. Bukan apa,yang kat umah tu kecik lagi tambah pulak malam kan....



Dah puas bergambo akhirnya makanan dan minuman yang dpesan pun smpai,apa lagi perut masing2 lapor so melantaklaa kiteorg sume.........hehe.


Ni yang aku ngan isteri punya...

Yang ni pulak untuk puteri2 aku...

2 comments:

Ena Qalinsya said...

murahla sgt....
nak mkn kat otel konon, dpt bil makan kat cni pun dh telan air liur hahahaha

Ayen Giggs said...

Ena - Kuangx......ihiks.