October 10, 2010

Ari kerja g skolah,ari cuti pun g skolah...

Arini hari ahad. Selalunya ujung2 minggu gini orang duk melepak kat umah main ngan anak2 ke x pun bawak anak2 g jalan2 ke kan tapi aku hari ni w/pun ada jugak pogremnya,terpaksa ke petang ckit sebab sebelah paginya aku kena pegi skolah untuk setelkan apa yang x brapa nak setel lagi,huhuhu.....

Ikutkan banyak lagi yang x brapa nak setelnya tapi untuk hari ni aku cuma buat kerja yang aku rasa susah nak buat masa hari skolah sebab berserabut ngan budak2. Sampai je kat skolah aku terus cabut label2 yang untuk dganti dgn yang baru...


Nilaa rupenya lokel2 dalam lab aku yang dtampal dengan label2 baru. Dah setel cabut dan tampal label aku cuci pulak kipas......


Sebelum cuci ginilaa rupenya bilah kipas ni. Nak kata teruk sangat pun x jugak tapi adelaa ckit itam2nya tu,hehe....


Ni pulak lepas dcuci. Bukan satu ni je tau,ada 6 bijik kipas ni dalam lab aku x termasuk satu dalam bilik persediaan. Agak2 silau x mata korang nengok kipas yang aku dah cuci ni,kihkihkih.... Oleh kerana aku ada pogrem lain so untuk arini kira oklaa kan setakat ni je daripada klu aku x datang langsung lagilaa teruknya aku nak kena setel masa hari kerja...

2 comments:

Ena Qalinsya said...

kipas kat umah idak plak di cuci sebegini huhuhuhu

Ayen Giggs said...

Ena - Cuci ni namenye cuci terpakse,kuikuikui.....